Для всіх вступників мотиваційний лист є обов’язковим!
ВИМОГИ ЩОДО ОФОРМЛЕННЯ МОТИВАЦІЙНОГО ЛИСТА
Мотиваційний лист оформлюється як суцільний структурований текст у формі ЕСЕ.
Вимоги до друкованого тексту:
- обсяг – 1-2 аркуші (приблизно 300-600 слів);
- шрифт – Times New Roman,
- міжрядковийінтервал1-1,5;
- кегль -12,
- аркуш формату А4,
- поля: ліве – 30 мм, праве – 10 мм, верхнє і нижнє – по 15 мм;
- абзацний відступ – 1-1,25;
- вирівнювання – по ширині.
Структура мотиваційного листа повинна містити «шапку», звертання, вступ, основну та заключну частини.
«Шапка» – частина листа, де містяться відомості про адресата (назва закладу освіти, прізвище та ініціали особи, якій адресується лист) та адресанта (прізвище, ім’я, по-батькові, адреса для кореспонденції та електронна адреса, номер телефону), яка розташовується у правому верхньому куті листа.
Звертання призначене для надання листу офіційного характеру та привертання уваги адресата (наприклад: «Шановний Любомире Маркіяновичу!»). Звертання виділяється напівжирним шрифтом та/або курсивом і вирівнюється по центру.
Вступ – коротка вступна частина передбачає окреслення напряму викладу, має містити мету написання мотиваційного листа. Вступ розміщується через один рядок після звертання, який є першим абзацом листа. У цьому абзаці викладається мета і причина написання (наприклад: «Звертаюся до Вас у зв’язку з…»). У цій частині коротко пояснюються причини обрання коледжу і як навчання у ньому сприятиме професійному розвитку і зростанню вступника.
Основна частина структурується на кілька абзаців, які зможуть вплинути на питання про зарахування на навчання. Містять приклади діяльності, успіхів і досягнень вступника, а також демонстрацію його особистих якостей і умінь. Ця частина починається з другого абзацу мотиваційного листа та складається з двох-трьох абзаців і розпочинається з характеристики професійних цілей вступника, описанням, що саме його цікавить в обраній ним освітньо-професійній програмі та кваліфікації (професії), ким він себе бачить після завершення навчання тощо. Це свідчить про мотивацію та усвідомлення вибору освітньо-професійної програми на здобуття відповідної кваліфікації (професії). Описуються факти академічних та соціальних здобутків з певних предметів, які пов’язані з освітньо-професійною програмою (успіхи у навчанні, спорті, участь у проєктах і майстер-класах, володіння іноземними мовами тощо).
Висновок – заключна частина листа. Вона має завершуватись підсумком у два-три речення, які мають підтверджувати готовність вступника навчатися і вказують на його впевненість у правильному виборі освітньо-професійної програми та кар’єрними очікуваннями вступника.