Medical College

Самбірський фаховий
медичний коледж

Комунальний заклад Львівської обласної ради

logo
Самбірський фаховий
медичний коледж

Лабораторія доклінічної практики з внутрішньої медицини, геронтології, геріатрії та паліативної медицини

     Лабораторія складається з двох приміщень: аудиторія №30 (в головному корпусі), призначена для проведення теоретичних занять, модульних контролів, захисту практики, семестрових екзаменів, конференцій та тренінгів з навчальних дисциплін: «Внутрішня медицина», «Медсестринство у внутрішній медицині», «Сімейна медицина», «Медсестринство в сімейній медицині», «Геронтологія, геріатрія та паліативна медицина», «Медсестринство в геронтології, геріатрії та паліативній медицині» для студентів 3-4-х курсів спеціальності 223 Медсестринство. Друга аудиторія (в практичному корпусі №1) призначена для проведення різних типів практичних занять.

     Методичне забезпечення лабораторії складає: матеріали лекцій, методичні рекомендації для студентів до практичних занять та позааудиторної самостійної роботи, робочі зошити, мультимедійні презентації, матеріали модульних контролів, роздатковий матеріал, література, нормативні документи, таблиці та стенди.

     Матеріальна база: фантоми, муляжі, медичний інструментарій та медичне обладнання.

     Аудиторії підключені до безпровідної Wi-Fi мережі та обладнанні плазмовим телевізором з частковим SMART TV.

     Методичне та матеріальне забезпечення лабораторії відповідає типовому переліку обладнання та дає можливість досягти мети у формуванні професійної компетентності фахового молодшого спеціаліста з дисциплін «Внутрішня медицина», «Медсестринство у внутрішній медицині», «Сімейна медицина», «Медсестринство в сімейній медицині», «Геронтологія, геріатрія та паліативна медицина», «Медсестринство в геронтології, геріатрії та паліативній медицині» відповідно до навчальних програм, зокрема:

  • оволодіння знаннями із застосуванням інноваційних методів навчання для вироблення клінічного мислення;
  • засвоєння, відпрацювання та удосконалення практичних навиків;
  • формування навичок розв’язування ситуаційних задач, тестових завдань та написання історії хвороби.