Обмінюємось досвідом роботи
Початок нового навчального року став продуктивним для циклової комісії загальноосвітніх дисциплін Самбірського фахового медичного коледжу, адже у вересні двоє викладачок циклової комісії провели відкриті заняття.
05 вересня 2024 року викладачкою Мар’яною БУРЛАЄНКО було проведене відкрите лекційне заняття з дисципліни «Інформатика» на тему: «ОСНОВИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ» для студентів групи 1-бф ОПП «Лікувальна справа».
Викладачка використовувала презентацію навчального матеріалу, фронтальне опитування студентів, відео фрагменти, електронний навчальний курс на єдиній коледж ній платформі Google Workspace for Education та інші ефективні форми та методи проведення лекційного заняття.
Зуміла довести, як здобувачам освіти так і присутнім на занятті колегам, що тема «Основи інформаційної безпеки» є більш ніж актуальною. Розуміти природу інформації, її форми, уміти протидіяти неякісному чи маніпулятивному контенту – необхідні навички людини XXI століття, а особливо громадянина країни, де йде повномаштабна, жорстока війна.
Підсумок заняття свідчить, що вивчення цієї теми допомагає виховувати інформаційну культуру студентів, сприяти формуванню в них стійких переконань щодо дотримання правил комп’ютерної безпеки та безпеки в мережі Інтернет а також здобути навички аналізу інформаційного потоку.
Під час обговорення відзначено високий науково-методичний рівень підготовки заняття, добру психологічну атмосферу та ефективність використання викладачем методичних прийомів для досягнення поставленої мети.
19 вересня 2024 року викладачкою англійської мови Наталією ГРИНЬКО проведено відкрите практичне заняття в дистанційній формі з дисципліни «Іноземна мова» на тему «ЇЖА, НАПОЇ, ЗАКУСКИ. ПАСИВНИЙ СТАН ДІЄСЛІВ У ЧАСАХ PRESENT, PAST, FUTURE SIMPLE » для студентів групи 2- А м/с ОПП «Сестринська справа».
Викладачка використовувала презентацію навчального матеріалу, он-лайн тестування, електронний навчальний курс на єдиній коледжній платформі Google Workspace for Education та інші ефективні форми та методи проведення практичного заняття. Викладачка передбачила постійну зайнятість і активність студентів, забезпечила максимальні умови для контролю знань, умінь і навичок. Схема заняття була логічною і сприяла оволодінню англійською мовою. Виклад матеріалу проводиться послідовно, на належному науково-методичному рівні.
Основну мету заняття було досягнуто: формування навичок монологічного та діалогічного мовлення, уміння ставити логічні питання в ситуації, розширити кругозір студентів з даної теми, активізувати в мовленні студентів вживання лексики, узагальнити та систематизувати матеріал по темі заняття, пропагувати вживання здорової їжі ,виховувати інтерес до англійської мови, формувати відповідальність за своє здоров’я.