Тренінг "Як вирішити конфлікт?" від бізнес-тренерки мережі аптек "АНЦ"
15 квітня відбувся тренінг “Як вирішити конфлікт?” від бізнес-тренерки мережі “АНЦ” Олени Негоди
Фармацевт – це не тільки про знання фармакології, це також про спілкування та вміння впоратися
з непростими ситуаціями. Що робити, коли пацієнт наполегливо вимагає препарат без рецепту
? Або ж коли колеги у колективі не можуть знайти спільну мову
? Конфлікти — це частина роботи, але їх можна «лікувати»
Саме про це дізнались студенти під час зустрічі. Як передбачити конфліктну ситуацію? Або коректно її розрулити, якщо конфлікт все ж неминучий? Як знайти спільну мову з різними типами клієнтів та побудувати “екологічну” взаємодію у колективі
?
Відповіді на ці та інші питання прозвучали під час цікавого та пізнавального тренінгу .


