Medical College

Самбірський фаховий
медичний коледж

Комунальний заклад Львівської обласної ради

logo
Самбірський фаховий
медичний коледж

Кабінет зарубіжної літератури

     Кабінет  призначений для проведення занять з дисципліни  «Зарубіжна література» для студентів 1-х курсів спеціальностей  223 Медсестринство та 226 Фармація, промислова фармація.

     Основними завданнями кабінету є:

-виховання творчого читача із самостійним критичним мисленням, високим естетичним смаком і стійким інтересом до художньої літератури;

– формування цілісних уявлень про закономірності перебігу літературного процесу, основні літературні епохи, напрями, течії, роди, жанри й стилі в контексті вітчизняної та світової історії та культури;

– увиразнення українського контексту творів зарубіжної літератури через залучення широких міжкультурних і міжлітературних зв’язків, фактів про культурні події країни, пов’язані з літературними творами, висвітлення теми України у творчості зарубіжних письменників;

– розвиток уміння бачити світовий контекст української літератури та культури, її здобутки та внесок у світову культуру;

–  упровадження актуальних стратегій різних видів аналізу перекладних та/або оригінальних літературних творів;

–  поглиблення знань із теорії літератури, використання їх у процесі дослідження творів, розвиток теоретичного мислення учнів і

формування навичок критичного аналізу літературних явищ;

– формування уявлень про вітчизняну перекладацьку школу, розкриття значення перекладної літератури як могутнього чинника

розвитку української нації;

–  поглиблення рівня володіння рідною мовою через рецепцію та інтерпретацію україномовних перекладів художніх творів;

–  розвиток зв’язного мовлення (із застосуванням прикладів із художніх текстів, аргументації, елементів дискусії, самостійної оцінки прочитаного, науково-критичних джерел, знань з української та іноземних мов та інших гуманітарних предметів);

– забезпечення ефективності навчальної діяльності, котра сприяє не лише накопиченню студентами  знань, умінь і навичок, а й індивідуальному сприйняттю та творчому осмисленню літератури, формування в учнівства індивідуальних стратегій пізнавальної діяльності;

– оволодіння студентами елементами дослідницької діяльності й основами культури розумової праці в літературній царині (робота зі словниково-довідниковими ресурсами, науково-критичними працями, укладання бібліографії, підготовка доповіді, складання тез, написання реферату, використання комп’ютера (зокрема інтернет-ресурсів) з метою здобуття та опрацювання літературної та літературознавчої інформації, профільних інтелектуальних змаганнях тощо);

– підготовка здобувачів освіти до життя в полікультурному просторі.