Лабораторія фізики,
біофізики та медичної апаратури
Дана навчальна лабораторія створена з метою якісної підготовки студентів фахового медичного коледжу і призначена для проведення теоретичних, практичних та лабораторних занять з навчальних дисциплін: “Фізика та астрономія”, “Основи біофізики та медична апаратура” для студентів 1-2-х курсів спеціальностей: 223 Медсестринство, 226 Фармація, промислова фармація.
Основними завданнями функціонування лабораторії є:
- сприяння підвищенню якості підготовки фахівців завдяки реалізації практичної і теоретичної складових змісту навчання;
- проведення теоретичних, лабораторних та практичних занять з курсів фізики, астрономії, біофізики, згідно з діючими навчальним планом, робочими програмами та методичними рекомендаціями з навчальних дисциплін, на високому науковому, методичному і професійному рівнях;
- забезпечення використання можливостей комп’ютерних технологій і технічних засобів навчання для викладачів і студентів;
- облік стану та наявності навчально-методичного забезпечення дисциплін;
- здійснення контролю за своєчасним оновленням інформаційного фонду, поповненням електронної бібліотеки навчальними посібниками, методичними рекомендаціями, тестами тощо;
- організація позааудиторної та аудиторної самостійної роботи, завдяки чому розвиваються творчі дослідницькі здібності студентів;
- забезпечення індивідуальної та консультаційної роботи викладачів і студентів;
- створення належних та ефективних умов для відпрацювання пропущених занять студентами;
- дотримання вимог охорони праці та правил з техніки безпеки для викладачів, лаборантів та студентів.
Для досягнення поставлених цілей навчальна лабораторія
виконує наступні функції:
- проведення згідно з діючими навчальним планом та розкладу проведення теоретичних, лабораторних та практичних занять;
- підвищення якості навчального процесу та активна участь викладачів, лаборантів у виховній роботі зі студентами;
- створення учасникам навчального процесу безпечних умов праці відповідних до вимог чинних законодавчих та нормативних актів;
- придбання та підтримка у належному технічному стані приладів, обладнання та матеріалів для виконання лабораторних та практичних робіт;
- проведення метрологічної атестації та повірки контрольно-вимірювальної апаратури;
- проведення практикумів із розв’язування задач;
- проведення лабораторних практикумів;
- проведення експериментальних практикумів;
- проведення демонстрацій явищ та законів фізики;
- проведення навчальних проєктів;
- проведення фізичних досліджень та дослідів;
- вирішення проблемних завдань, які мають експериментальне значення;
- формування вмінь проведення експериментів та дослідів з використанням спеціального обладнання та устаткування, пристосованого для умов навчального процесу;
- формування вмінь працювати з навчальною та навчально-методичною літературою, вироблення навичок аналітичного та логічного мислення;
- формування навичок розв’язування теоретичних та експериментальних задач за умовами та даними для розрахунків;
- формування цілісного уявлення про методичні, наукові, практичні та теоретичні основи застосування знань з фізики, астрономії, біофізики у майбутній професії;
- формування цілісної фізичної картини світу.
З цією метою в лабораторії зосереджені:
- навчальні підручники та посібники з дисциплін;
- інформаційні джерела, що містять розрахункові та експериментальні завдання з фізики та астрономії, основ біофізики та МА;
- сучасна науково-популярна інформація;
- матеріали та результати конкурсів дослідницьких робіт та навчальних проєктів студентів;
- навчальне обладнання, прилади та апаратура;
- електронні освітні ресурси, віртуальні лабораторії та симуляції;
- навчальна та науково-популярна література;
- інформація про використання сучасних наукових досягнень у техніці та медицині;
- література про діяльність вчених-фізиків, відкриття та винаходи яких мали важливе значення для розвитку фізичних технологій, зокрема, для медичної і фармацевтичної галузей та мали відчутний економічний ефект;
- навчальні і соціальні проєкти;
- твори мистецтва, бібліографічні матеріали про життя та діяльність учених-фізиків та астрономів;
- дидактичні матеріали екологічного змісту.